Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Ενας τοιχος

Δεν ξερω!!!

Φοβηθηκα.Φοβηθηκα να με πλησιασεις.Φοβηθηκα αυτο που αισθανθηκα!Φοβηθηκα οτι θα ησουν εσυ αυτη που θα εσπαγε τους τοιχους που ειχα υψωσει γυρω μου.Φοβηθηκα την αγαπη.

Και ετσι κρυφτηκα πισω απο μια μασκα. Σε εδιωξα μακρια μου. Καταντησα ενα σκληρο και απανθρωπο κτηνος ανικανο να νιωσει οτιδηποτε.Δεν εβλεπα τιποτα αλλο περα απο τον εαυτο μου.

Δεν ειδα τα αστερια που καιγαν τη νυχτα. Ουτε την ανατολη η οποια διωχνει το σκοταδι μακρια.Δεν σε ειδα ποτε να γελας ή να μου μιλας τρυφερα.Δεν σε ειδα ποτε μου.

Και τωρα ειμαι μονος χωρις κανεναν. Στεκομαι  μονος μεσα στους τεσσερις τοιχους μου με μονη συντροφια τον καπνο και το αλκοολ.Ποτε δεν θα μαθεις ποσα σημαινεις γαι μενα.Ποτε δεν θα μαθεις ποσο σε αγαπησα και ποσο σε αγαπω......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου