Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Μαμα ημουν κακο παιδι

Μαμα ημουν κακο παιδι
γιατι τολμησα να σκεφτω
γιατι τολμησα να μιλησω
Μαμα ημουν πολυ κακο παιδι
γιατι βγηκα στους δρομους
γιατι φωναξα
το ειπαν και οι κυριοι στην τηλεοραση
το ειπαν και οι πολιτικοι
οτι ειμαι ενας αλητης
οτι δεν νοιαζομαι για τους αλλους
και δεν θελω να παμε μπροστα
Μαμα ημουν κακο παιδι
μου το εδειξε και ο αστυνομικος στην πορεια
που με χτυπησε και μου εριξε χημικα
αλλα αυτος ηταν καλος
γιατι προστατευε το γενικο συμφερον
Ξερεις μανουλα μου
ειναι πολυ κακο τελικα
να μην πας με το ρευμα
να ξερεις τι σου γινεται
Μου λενε οτι τα καλα παιδια
το μονο που κανουν ειναι να κοιμουνται
και γω προσπαθησα να κοιμηθω
αλλα ειδα ονειρα
και ξυπνησα

2 σχόλια:

  1. Πες τα βρε Alejandro!

    Ετσι είναι, ακριβώς έτσι...
    Καιρός...να αποκτήσουμε όλοι μας όνειρα και να ξυπνήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γαμάει , ειδικά οι τελευταίοι στίχοι τα σπάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή